Контроль за строками та якістю розгляду звернень
3. Контроль за строками та якістю розгляду звернень
3.1. Строки розгляду звернень контролюються автоматично в Системі. Строк розгляду встановлюється автоматично згідно з класифікатором питань та визначеним по кожному виду питання строком (аварійний – 6 годин, короткостроковий – 24 години, середньостроковий – 72 години, довгостроковий – 1 тиждень).
3.2. Контроль якості виконаних звернень, що надійшли напряму до аварійних служб та комунальних підприємств, здійснюється вибірково за допомогою IVR-опитування. У разі непідтвердженості фактів виконання робіт або неякісного виконання формується повторне звернення із зазначенням причини повтору, яке відправляється виконавцю для повторного виконання / доопрацювання.
4. Відповідальність за недотримання строків виконання та закриття звернень громадян.
За порушення строків розгляду звернень громадян відповідальні особи несуть відповідальність, установлену чинним законодавством України.